15-10-2012
Laatste ronde van het Duits kampioenschap in Genk
De laatste ronde van het Duits kampioenschap van 2012 is verreden op het Belgische circuit Horensbergerdam in Genk. Dit weekend zou voor de familie Potman alles of niets zijn. Het hele jaar is niet gegaan zoals verwacht en de rondetijden waren niet echt goed.
06-02-2012
Agenda 2012 bekend!
Mark heeft zojuist zijn budget rond gekregen en nu is de agenda van 2012 bekent geworden. Mark zal deelnemen aan het Duits kampioenschap KF2 en het Wereld kampioenschap KF2 (zie "kampioenschap").
20-04-2011
Verslag van eerste BK te Mariembourg
In het weekend van 8, 9 en 10 april hadden we een wedstrijd van het Belgisch kampioenschap in Mariembourg. Dit circuit ligt onderin Belgie, tegen de Franse grens. Op dit circuit hebben we twee races gereden ook van het Belgisch kampioenschap, toen ging het niet naar ons zin en ....
20-02-2011
Verslag van de wintercup te Lonato, Italie.
Mark heeft dit jaar meegedaan aan de wintercup in Lonato. Dit is "de" eerste wedstrijd van het jaar, waar iedereen w.o. de fabrieken de nieuwe materialen voor de komende jaren testen. Ook Lonato is "het" circuit in de kartwereld.
Druk op de "read more" button voor het totale verslag!
02-12-2010
Verslag van het wereldkampioenschap voor KF2 in Zuera, spanje.
Mark is ook dit jaar weer bij het wereldkampioenschap karten voor de KF2 in Zuera, Spanje, geweest. Hij was snel uitgeschakeld in de series door problemen en had heel veel pech.
Druk op de "read more" button voor het totale verslag!
13-10-2010
Portfolio nu ook online
Het is nu ook mogelijk om op de portfolio van zijn studie van Mark te kijken!
19-08-2010
Mark gaat weer dit jaar naar het WK in Spanje
Mark gaat dit jaar in september weer naar Spanje voor het WK. Dit WK wordt ook nog eens uitgezonden op Eurosport waardoor de kartsport ook meer in de picture komt! Later meer.
19-07-2010
Nieuwe mobiele werkplaats
Sinds kort beschikt de familie Potman over een nieuwe mobiele werkplaats. Hierdoor hebben ze voortaan alles bij de hand kompact in een bus waardoor het allemaal een stuk makkelijker zal gaan met uit- en inladen. Ook mogen ze harder met de bus rijden omdat ze nu geen aanhanger er achter meer hebben.